جلسه دیدار معاون کل محترم امور بین الملل جامعه المصطفی العالمیه از موسسه قرآنی آنلاین امام مبین

شنبه 14/4/99

در تاریخ یکشنبه 8/4/99 برابر با 28/6/2020 مصادف با دهه مبارکه کرامت انجام شد.

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر قنبری معاونت کل امور بین الملل جامعه المصطفی(ص) العالمیه و هیئت همراه از موسسه قرآنی آنلاین امام مبین دیدن کردند. حجت الاسلام و المسملین آقای دکتر قنبری و هیئت همراه، مورد استقبال گرم مسئولین، اساتید و ریاست محترم موسسه امام مبین جناب حجت الاسلام  والمسلمین آقای سید داود حیدری قرار گرفتند.

در ابتدای این دیدار، ریاست محترم موسسه امام مبین جناب حجت الاسلام  والمسلمین آقای سید داود حیدری ابتدا به معرفی فعالیت های موسسه  پرداخته و گزارشی کوتاهی ارائه دادند: ایشان بیان داشتند با اینکه از آغاز رسمی فعالیت های موسسه امام مبین نزدیک به دو سال نگذشته است، موسسه امام مبین توانسته است با داشتن کادر علمی و اساتید مجرب و متخصص در امور قرآنی که اکثرا دارای مدارک عالیه آموزشی و پژوهشی و از حافظان قرآن و نهج البلاغه می باشند، نزدیک به 150 دانش پژوه و قرآن آموز را در سطوح مختلف و از میان خردسالان و بزرگسالان و از کشورهای مختلف اروپا، آمریکا، کانادا و استرالیا، جذب نموده و معارف الهی را برایشان عرضه بدارد. ایشان تاکید کردند موسسه امام مبین از ظرفیت بسیار بالای در زمینه های متعددی برخوردار است که این مطلب چشم انداز بسیار روشنی را در آینده فراهم خواهد کرد.

همچنین در این دیدار جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر قنبری معاونت محترم کل امور بین الملل جامعه المصطفی(ص) العالمیه، بعد از استماع گزارش و فعالیت های موسسه، با ابراز خرسندی از فعالیت های موسسه امام مبین و تقدیر و تشکر از زحمات اساتید و ریاست و معاونت آموزشی موسسه، بر اهمیت فضای مجازی و تدریس معارف و علوم قرآنی از این طریق تاکید کرده و خواهان گسترش هر چه بیشتر آن شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *