اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مدرسه عالی و موسسه بین المللی قرآنی آنلاین امام مبین در راستای تعامل با حوزه‌ها و مراکز فرهنگی سراسر دنیا در جهت ارتقای همکاری ها و بهره‌مندی از ظرفیت ها، در تاریخ 19 نوامبر ۲۰۲۲ برابر با ۲۸ آبان ۱۴۰۱، میزبان حجت الاسلام و المسلمین استاد اسدی مدیر محترم حوزه علمیه جامعه امام صادق (ع) مستقر در شهر کویته مرکز ولایت بلوچستان پاکستان، بود.
در این دیدار بعد از قرائت قرآن کریم توسط استاد رحیمی، حجت الاسلام آقای دکتر شجاع معاونت آموزشی موسسه، ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به استاد اسدی و مهمانان گرامی، به معرفی مدرسه عالی و موسسه بین المللی قرآنی آنلاین امام مبین و فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی آن پرداختند. ایشان یادآور شدند که مجموعه امام مبین، اولین مرکز قرآنی آنلاین در شهر مقدس قم است که با نیازسنجی و مخاطب‌شناسی دقیق وارد عرصه فعالیت‌های قرآنی بصورت مجازی شده است. موسسه بین المللی قرآنی آنلاین امام مبین، از زمان شروع فعالیت خود تا هم‌اکنون، با همکاری بیش از سی استاد قرآنی ممتاز و برجسته، موفق به ارائه آموزه‌های قرآنی و خدمات فرهنگی برای خانواده‌های بسیاری، در سراسر جهان شده است.
حجت الاسلام و المسلمین استاد اسدی نیز بعد از آشنایی با فعالیتهای قرآنی و فرهنگی موسسه امام مبین، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از زحمات کادر علمی و اساتید این موسسه و نقش موثر آن در نشر آموزه های قرآنی و معارف اهل بیت (ع)، فعالیت های موسسه را بسیار ارزشمند برشمردند. ایشان افزودند که در زمانه‌ی نه چندان دور، ما با کمبود قاریان ممتاز قرآنی مواجه بودیم. ولی اکنون بسیار خوش حال هستیم که با فعالیتهای نهادها و موسسات قرآنی مثل موسسه بین المللی قرآن آنلاین امام مبین، این نیاز بسیار مهم جامعه ما برطرف شده و شاهد حضور قاریان و اساتید قرآنی برجسته خودمان در سطوح مختلف هستیم.
در ادامه ضمن پذیرایی، نمونه هایی از برنامه های تولیدی استودیوی موسسه امام مبین خدمت مهمانان گرامی پخش شد.
این دیدار با برپایی نماز جماعت به امامت حجت الاسلام و المسلین استاد اسدی پایان یافت.

صفحه نخست


https://www.instagram.com/imamonline14
https://www.facebook.com/pg/Imamonline-773435289659345
https://www.youtube.com/channel/UCT5Bve84mlgtP0Q3Vbt59IA

حاج سید داود حیدری
00447473656476
00447512892962
00989035955363